søndag 23. februar 2014

Bloggzine.no

Eg har eit ynskje om å nå fram til flest mogeleg med bloggen min - og har difor valgt å registrere meg på Bloggzine.no.

Bloggzine.no er eit nettverk av bloggarar, som saman skapar eit blogg magasin. Målet er å drive ein 100 % bloggdreven nyheits/magasinteneste. Dette for å skape ei plattform for dei bloggarane som deltek, og å gje desse ei ny kontaktflate som skal gje fleire lesarar. Alle innlegg som blir posta på bloggzine.no er signert av kvar enkelt bloggar med deira namn eller alias, og ei lenke tilbake til det originale innlegget.


Det er vanskeleg å skaffe lesarar til "vanlege" bloggar, og eg ynskjer å promotere min nynorske blogg, som inneheld litt "tyngre" stoff enn akkurat dagens outfit og slikt som fenger den yngre generasjon. Det er kjekt med tilbakemeldingar på bloggen min, og eg tek gjerne innspel på tema som fenger.

For tilgang til mange ulike bloggar i alle sjangrar - stikk innom Bloggzine.no

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar