onsdag 12. juni 2013

Ein liten matseanse...

Ny dag er emning, eg skulle først av alt sove lenge i dag. Men det gjekk ikkje. Er komme langt ned i min andre kaffikopp før klokka er halv ni. Min nye favorittkopp frå høgskulen. Den fekk eg i avskjedsgåve, og er usannsynleg god eigna til kaffidrikking, Held kaffien lunka lenge, god  å halde i handa, og litt affeksjonsverdi sidan den er ei gåve frå då eg vart takka av for min innsats i 2 1/2 år som lærar.

Dagen i går var koseleg frå ende til anna. Vi fekk det så triveleg ute i paviljongen etter "raida" mine på Kid, Nille og Bohus i går. Så brukte eg resten av føremiddagen til å søke etter gode oppskrifter. Eg måtte ha laks på menyen, sjølvsagt, sidan VG valde å fronte private konflikter på framsida si på måndag. Den vart nok litt standard, sidan eg foliesteiker den kvar veke med sitronpepar, salt og rapsolje. Men i går nytta eg nykverna peppar og revet sitronskal istaden, og skvisa ein båt med sitronsaft på kvart stykke i staden. Vart verkeleg godt. Eg elskar å stå på kjøkkenet å lage god mat, eller bake. Eg får ei slik ro over meg, nyt det verkeleg. Men så eksperimenterte eg litt. Eg fann ei oppskrift på ein litt annleis agurksalat, og den kan eg berre på det varmaste anbefale. Eg er ikkje så begeistra for den vanlege agurksalaten eg brukar lage til laksemiddagen kvar veke. Men denne var kanon. Dette var ein indisk youghurtsaus som vart kalla for Raita. Eg klarte jo å lese litt feil, og hoppa difor over ein ingrediens, men det gjer eg alltid. Men nydeleg god var den!

                                                                        Raita Youghurtsaus :              
                      1 heil agurk 
                      1 boks matyoughurt
                     1 ts frisk koriander, finhakka
                     1 ts malt spisskummin
                     salt, pepper, litt sukker    

Skrell agurken og del den på langs. Skrap ut frøa i midten med ei skei. Grovrasp agurken i ei skål, strø grovsalt over og la trekke i 15 min. Dette trekker ut væske frå agurken som du skal slå av. Bland deretter youghurten saman med koriander, agurk og evt spisskummin. (Det var den eg glømte i går - men Raita'en vart likevel kjempegod!). Smak til med salt, pepper og litt sukker. (Sukkeret er mitt lille bidrag til sausen, den lille teskeia smakte eg berre til). Eg serverte denne til laksen saman med ris kokt i vatn med eit par teskeier gurkemeie - det gjer ein knallgul, artig ris. Fy fasan det var godt. Eg spiste faktisk Raitaen til kyllingen og. Nydeleg!

Eit anna eksperiment eg gjorde i går med god suksess, var å fylle kyllingfileten med ei halv centimeter tjukk Brieskive og ein frisk kvast Timian. Så krydra eg fileten på kvar side, med nykverna salt og pepar, og surra den i serranoskinke. Grillast direkte på grillen i ca 20 min. Det smakte himmelsk! Lei av den vanlege grillmaten? Det er lenge sidan eg har nytt eit måltid mat slik eg gjorde i går, jammen lenge sidan eg har fått så mykje skryt for maten og. ANBEFALAST!

Slik var rammene rundt ein kjempetriveleg kveld, med litt fagprat, og mykje koseleg vis-vas. Slike kvelder gjev ein påfyll ein treng i ein hektisk kvardag. Heilt ok at det er litt overskya i dag. Eg er varm langt inn i sjela på minna i går - TUSEN TAKK!!!
  
 

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar